1402-04-12 14:41
381
0
85579
سنگ‌تمام دولت سیزدهم از هنرمندان؛

اعضای صندوق هنر گلستان ۳۰ میلیارد تومان حمایت شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: دولت سیزدهم بیش از ۳۰ میلیارد تومان از اعضای صندوق اعتباری هنر استان گلستان حمایت کرد.

به گزارش گلستان ما، محمد رعیت امروز با حضور در دفتر تحریریه گلستان ما با تبریک دهه امامت و ولایت و بزرگداشت روز قلم اظهار کرد: سال گذشته دولت سیزدهم بیش از ۳۰ میلیارد تومان از اعضای صندوق اعتباری هنر استان گلستان حمایت کرد و این حمایت در زمینه کمک مستمری، طرح تکریم، یارانه، بیمه تامین اجتماعی، درمانی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر، تسهیلات فرزندآوری و جوانی جمعیت و… بوده است.

وی روز قلم را به نویسندگان، صاحبان قلم و کسانی که در حوزه دانایی تلاش می‌کنند تبریک گفت و افزود: کسانی که با قلم‌شان برای تقویت تقوا، انسانیت و تعالی اندیشه‌ها در دستیابی به یک جامعه خوب تلاش می‌کنند شایسته احترام هستند.

استقبال فرهنگ و ارشاد گلستان از پیشنهادات دلسوزانه و نقادانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پیرامون برنامه‌های حوزه فرهنگی در استان گلستان بیان کرد: تلاش بر این است در راستای شعار دولت اگر وعده‌ای می‌دهیم صادق‌الوعد باشیم و در زمینه تقویت زیرساخت‌ها و مردمی شدن فعالیت‌ها گام برمی‌داریم.

رعیت؛ استفاده از خرد جمعی را در انجام کارها موثر خواند و افزود: در مسیر خدمت ضعف‌ها و قوت‌هایی وجود دارد و آمادگی داریم که از پیشنهادات دلسوزانه و حتی نقادانه برای آینده‌ای بهتر و خدمت ماندگار بهره ببریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره تخصصی در حوزه عمران نیست و سیسات‌ها و سیاستگزاری‌های این نهاد به تلاش در حوزه فرهنگ برمی‌گردد به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دادیم تا طرحی اتخاذ کنند که ساخت و سازهای عمرانی در حوزه فرهنگ به متخصصان آن واگذار شود و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بهره‎بردار باشند.

گلستان محور برخی تحولات در کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان موفقیت‌های بزرگی در حوزه فرهنگ به دست آورده است، بیان کرد: گلستان محور برخی تحولات در کشور بود؛ با وجود نابسامانی‌ها از منظر برخی دشمنان و اغتشاشگران که می‌خواستند جامعه را به آشوب بکشانند اما گلستان جزو استان‌های امن در کشور بود.

رعیت توضیح داد: بسیاری از فعالیت‌ها تحت‌الشعاع قرار گرفت و متوقف شد و خیلی از فعالان و چهره‌های فرهنگی هنری در این میان بازی خوردند و به دام افتادند نه اینکه هدفمند یا مغرضانه بوده باشد چراکه از دنیای سیاست آگاهی کافی نداشتند و پشت پرده‌ها را نمی‌دانستند لذا دچار احساسات شدند و دیگران را نسبت به کناره‌گیری از فعالیت‌ها ترغیب می‌کردند اما در استان گلستان اینگونه نبود.

فعالان فرهنگ و هنر گلستان با دسیسه‌های دشمن همراهی نکردند

وی با اشاره به اینکه فعالان فرهنگ و هنر استان گلستان با دسیسه‌های دشمن همراهی نکردند، گفت: ۱۴ دوره موسیقی نواحی کشور به میزبانی استان گلستان برگزار شد، استان گلستان به پشتوانه آسایش و امنیتی که برقرار است میزبانی پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی را بر عهده گرفت و سربلند بیرون آمد.

رعیت بیان کرد: بعد از این هم جشنواره‌های مختلف ملی، منطقه‌ای و استانی به واسطه همدلی که شکل گرفت در این استان رخ داد و همه آمدیم تا در کنار هم یک خدمت ماندگار انجام دهیم.
انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.